etehadسفیر
همه می توانند این پست را ویرایش کنند
دنبال کردن
نقد و بررسی PS5: بازی های انحصاری کنسول سونی را که دارای فضای آسمانی است بسیار بالا می بردنقد و بررسی PS5: بازی های انحصاری کنسول سونی را که دارای فضای آسمانی است بسیار بالا می بردنقد و بررسی PS5: بازی های انحصاری کنسول سونی را که دارای فضای آسمانی است بسیار بالا می بردنقد و بررسی PS5: بازی های انحصاری کنسول سونی را که دارای فضای آسمانی است بسیار بالا می بردنقد و بررسی PS5: بازی های انحصاری کنسول سونی را که دارای فضای آسمانی است بسیار بالا می برد
💬625 view and 8 like

نقد و بررسی PS5: بازی های انحصاری کنسول سونی را که دارای فضای آسمانی است بسیار بالا می برد

کنسول بازی

PS5

دیسک شبح

بازی ابری

گرافیکAMD

PS4 من تقریباً موفق شد. این پلی استیشن 4 از سال 2013 یک روز عرضه بود و تا چند ماه گذشته بسیار عالی کار می کرد ، مثل اینکه می دانست در شرف درمان ماری کوندو است و PS5 جدید بسیار پیشرفته جای آن را گرفت. سیستم هفت ساله هنوز بازی ها را عالی انجام می داد ، اما مکانیسم درایو نوری گیج می شد و بوق های تصادفی می داد ، گویی که می خواست یک دیسک شبح را بیرون بکشد. و نگران بودن درست بود. کنسول قدرتمند جدید کنسول پلی استیشن 5 چه از لحاظ جسمی و چه از لحاظ قابلیت های گرافیکی آینده نگر برجسته تر از مدل قبلی خود است. پردازنده گرافیکی مجهز به AMD آن می تواند 10.28 ترافلاپ در مقابل 1.84 ترافلاپ در PS4 اصلی را پردازش کند (هر TF حدود 1 تریلیون عملیات در ثانیه را نشان می دهد). همچنین ، بلند است. واقعا بلند. در موقعیت عمودی خود 16 اینچ (40.6 سانتی متر) ایستاده است. با قضاوت از جلوی جعبه و هنر تبلیغاتی سونی ، این شرکت قصد دارد تا شما از آن استفاده کنید. قرار نیست خیلی از افراد چنین فضایی داشته باشند. خوشبختانه یک پایه پلاستیکی با کاربرد دوگانه در جعبه موجود است که به شما کمک می کند تا کنسول به طور ایمن در موقعیت های عمودی و افقی قرار گیرد. پایه زیبا نیست (و باید با پیچ فلزی در موقعیت عمودی پیچ شود) ، اما کار می کند. من در حال حاضر یک نسخه کمتر fugly را به چاپ سه بعدی ترسیم می کنم ، و پس از انجام پرونده های طراحی را ارسال می کنم ... فراتر از آن ، جعبه خمیده سفید روی سیاه من را به یاد طراحی های ارگانیک معماری سانتیاگو کالاتراوا می اندازد ، که WTC Oculus نیویورک را ایجاد کرد . این کاملاً در تضاد با طرح Xbox Series X است ، که همانطور که Syd Mead تصور می کند ، به یک بلوک اداری سازنده دوران اتحاد جماهیر شوروی نزدیک تر است . از قضا ، هر دو کنسول حجم کلی مشابهی دارند ، تقریباً 447 اینچ مکعب برای PS5 ، در حالی که Xbox سری X پرطرفدار حدود 432 اینچ مکعب است. اما فقط PS5 به عنوان یک مشکل لجستیکی بالقوه در اتاق نشیمن احساس می شود. هنوز هم ، این یک عبارت تصویری جسورانه است و از هر زاویه ای عالی به نظر می رسد. این واضح است که به جای یک بیت ناشناس از تجهیزات استریو رک ، به عنوان یک مکالمه مجسمه ای ساخته شده است. در داخل برج بلند ، PS5 از اجزای AMD پشتیبانی می کند - همانطور که PS4 ، Xbox One و Xbox Series X / S نیز ساخته شده است. در این حالت ، این یک CPU سفارشی هشت هسته ای AMD Zen 2 و یک GPU مبتنی بر معماری گرافیکی RDNA 2 AMD است . شما می توانید در اینجا جزئیات عمیق هر دو کنسول بازی جدید را مطالعه کنید ، اما نکته اصلی این است که هر دو سیستم جدید PlayStation و Xbox در سیستم عامل های بسیار مشابه ساخته شده اند. هردو همچنین درایوهای حالت جامد پیش فرض را برای ذخیره سازی ارائه می دهند (در مقایسه با هارد دیسک های چرخشی PS4 و Xbox One 2013) ، و این باعث می شود تا در زمان بارگذاری پیشرفت چشمگیری داشته باشید. از نظر فنی ، سرعت عملکرد PS5 نسبت به Xbox Series X از SSD خود بیشتر است ، اما دوباره GPU Xbox می تواند روی کاغذ ، عملیات بیشتری را در ثانیه محاسبه کند. می توانید از سوراخ خرگوش "که قدرتمندتر است" پایین بروید و برای مدت زمان طولانی در آنجا بمانید. اولین عرضه کنسولی که من به عنوان یک بازبینی کننده در آن صحبت کردم Sega Dreamcast در سال 1999 بود و من از همان زمان بحث مشابهی را برای هر نسل کنسول شنیده ام. حداقل دو سال طول می کشد تا هر بازی جدیدی به مرزهای این سخت افزار نزدیک شود ، بنابراین درگیر teraflops یا فرکانس های اصلی نشوید. تفاوت واقعی در مزاج است. PS5 یک ماشین بازی قلبی است ، در حالی که Xbox Series X بیشتر یک کنسول به عنوان اکوسیستم است و به شدت به چند رسانه ای ، جامعه ، بازی های ابری و تداوم کراس پلتفرم متمایل است.
×
آیا این پست حذف شود ؟ حذف