۰
فروش موفق چگونه است؟ مشاوره فروش چه کمکي به سازمان شما مي کند؟

فروش موفق چگونه است؟ مشاوره فروش چه کمکی به سازمان شما می کند؟

فروش معیار موفقیت تمام فعالیتهای شما است. فروش یعنی حاصل تمام فعالیتهای طراحی، تولید، بسته بندی، توزیع و بازاریابی و تبلیغات. فروش موفق برابر است با درک نیازهای مشتری، ارائه راه حلها برای رفع این نیازها و کسب توافق با مشتری تا در این فرآیند یک رابطه برد-برد ایجاد شود و مجدداً تکرار گردد. فروش بیشتر یعنی سودآوری بیشتر. پس باید فروشندگی موفق را آموزش ببینید تا سود بیشتری کسب کنید. فروش هنر و توانایی به ثمر رساندن کلیه تلاشهای بازاریابی است که به صورت ایجاد بازار، حفظ بازار یا افزایش سهم بازار متجلی میشود. با توجه به اینکه امروزه فروش از حالت سنتی خود خارج شده و بصورت علمی در آمده، گروه کلید برخود لازم میداند با پشتوانه علمی و عملی خود به شرکتها و سازمانهای مختلف در حوزه فروش موفق و ارتباطات خدمات ارائه نماید که این امر میتواند با تشکیل دپارتمان فروش در خصوص پیش بینی فروش و اجرای پروژه‌های مهندسی فروش صورت گیرد. همچنین با شناخت و دانستن رفتار مصرف کننده و اندازه گیری رضایت مشتری و مطالعه تیپهای شخصیتی آنها و در نهایت آموزش تکنیکهای ارتباط موثر، تکنیکهای وفادارسازی مشتریان، تکنیکهای رفتارشناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش و طبقه بندی انواع مشتریان به بهبود فروش شرکتها کمک نماید. راهکارهای افزایش فروش گروه کلید (KSYKG) به مشتریان کمک مینماید تا بتوانند فرصتهای رشد خود را به درستی شناسایی نمایند. ما به مدیران ارشد سازمانها توصیه میکنیم که تیم فروش خود را با استراتژیهای رشد و مشتریان هدف هماهنگ کنند و بدین ترتیب ارزش سازمانی خود را بالا برده و بهره وری را افزایش دهند. مشاوره فروش موجب شناخت نقاط قوت و ضعف محصولات و خدمات سازمان میشود، استراتژیهای فروش را بر اساس تواناییهای نیروی فروش مشخص میکند، مشتری بالقوه و بازارهای هدف جدید و نحوه نفوذ در بازار را مشخص میکند، به نیروی فروش برای ارتباط موثر با مشتری و پیگیری فرآیند فروش آموزش میدهد، در طراحی کمپینهای تبلیغاتی به سازمان کمک میکند و وضعیت کنونی بازار را رصد و تجزیه و تحلیل میکند و در نهایت راهکارهایی را برای نوآوری در محصولات و خدمات ارائه میدهد. راهکارهای افزایش فروش •اخذ مشاوره های لازم از مشاورین بازاریابی •ایجاد یک تیم مشتری محور •استخدام فروشندگان حرفه ای و برتر •ایجاد رابطه دوستانه و صادقانه با مشتری، به خصوص مشتریان محتاط •تقدیر و تشکر از فروشندگان خود و دادن انگیزه به آنها •انجام پژوهش های لازم در مورد خصوصیات محصول و بازار •توجه به کیفیت محصول •تبلیغات محصول یا کالا در فضاهای مجازی •قیمت گذاری درست •خدمات پس از فروش مناسب •ایجاد ارزش برای مشتری •ارائه مشاوره مناسب به مشتری •وفادار نمودن مشتری تکنیک های وفادارسازی مشتریان در فروش وفاداری مشتری یعنی تکرار خرید او از شرکت. یعنی سود بیشتر. یعنی بقای سازمان. برای این که مشتریان وفاداری داشته باشیم و بتوانیم وفاداری آن ها را افزایش دهیم، باید به خواسته های آنان توجه نماییم. به عبارت دیگر میتوانیم از آن ها نظرسنجی هایی به عمل آوریم تا به بهترین نحو خواسته های آنان را برآورده کنیم و در تولیدات بعدی از پیشنهادات و انتقادات آنها بهره گیریم. یکی دیگر از روشها این است که مشتریانی که وفادار هستند را انتخاب نموده و برای آنها مزایای خاصی (مانند تخفیف و قرعه کشی و …) در نظر گیریم. همچنین روشهای دیگری نیز وجود دارند که همگی بر روی برآورده کردن خواسته های مشتریان متمرکز هستند.